پایگاه دانشگران فوتونیک و پلاسما

پایگاه دانشگران فوتونیک و پلاسما

در عصر ارتباطات، اشتراک اطلاعات موجب هم‌افزایی و ژرف‌تر شدن دانش بشری می‌شود. از این رو به جاست که دانشجویان فرهیخته‌ی پژوهشکده‌ی لیزر و پلاسمای دانشگاه شهید بهشتی در این وبلاگ به تبادل نظر و اطلاعات بپردازند تا گام موثری در جهت غنای علمی و فرهنگی پژوهشکده بردارند. این وبلاگ می‌تواند پایگاه داده‌ی مناسبی برای دانشجویان رشته‌های فوتونیک و مهندسی پلاسما و نیز محفلی برای نزدیک‌تر شدن دانشجویان و دانش‌آموختگان پژوهشکده‌ی لیزر و پلاسما باشد.
ارتباط با ما : sbulapri@gmail.com

نویسندگان

۵ مطلب در آبان ۱۳۹۲ ثبت شده است

۰۸
آبان
۹۲

به اطلاع می رساند سامانه هوشمند اشتراک منابع اسماء شامل سفارش مقالات لاتین بانک های اطلاعاتی از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، در دسترس کاربران دانشگاه می باشد. اعضای هیئت علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی می توانند با مراجعه به سامانه http://asma.irandoc.ac.ir در سایت ثبت نام نمایند.

راهنمای عضویت و استفاده از اسماء از لینک http://asma.irandoc.ac.ir/~asma/register.php در دسترس می باشد.


  • مدیر وبلاگ
۰۵
آبان
۹۲

جهت یادآوری به دوستان عزیز، تنها یک هفته تا پایان مهلت ارسال مقاله وقت باقی است.

آخرین مهلت ارسال مقاله: 12 آبان ماه

http://www.photonics92.ir

  • مدیر وبلاگ
۰۴
آبان
۹۲

اولین کنفرانس و نمایشگاه بین المللی انرژی خورشیدی در بهمن ماه امسال در دانشکده محیط زیست دانشگاه تهران برگزار میشه.  تا 15 آبان فرصت دارید چکیده مقالات خود را ارسال بفرمائید.فکر کنم این یکی دیگه خیلی به ما مربوط باشه، نه؟!

http://icese.ut.ac.ir

  • مدیر وبلاگ
۰۴
آبان
۹۲
اولین کنفرانس ملی شتابدهنده ها و کاربردهای آنها 6 و 7 آذرماه امسال در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود. شرکت در این کنفرانس  برای بچه های پژوهشکده می تونه جذاب باشه.
http://www.acceleratorconference.ir

  • مدیر وبلاگ
۰۲
آبان
۹۲

چهارمین جشنواره و نمایشگاه ملی علم تا عمل از 11 تا 14 آبان در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می گردد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به پایگاه زیر مراجعه بفرمائید.

http://festival.isti.ir

  • مدیر وبلاگ