پایگاه دانشگران فوتونیک و پلاسما

پایگاه دانشگران فوتونیک و پلاسما

در عصر ارتباطات، اشتراک اطلاعات موجب هم‌افزایی و ژرف‌تر شدن دانش بشری می‌شود. از این رو به جاست که دانشجویان فرهیخته‌ی پژوهشکده‌ی لیزر و پلاسمای دانشگاه شهید بهشتی در این وبلاگ به تبادل نظر و اطلاعات بپردازند تا گام موثری در جهت غنای علمی و فرهنگی پژوهشکده بردارند. این وبلاگ می‌تواند پایگاه داده‌ی مناسبی برای دانشجویان رشته‌های فوتونیک و مهندسی پلاسما و نیز محفلی برای نزدیک‌تر شدن دانشجویان و دانش‌آموختگان پژوهشکده‌ی لیزر و پلاسما باشد.
ارتباط با ما : sbulapri@gmail.com

نویسندگان

 در این صفحه، وبلاگ هر هفته یک یادداشت یا مصاحبه با موضوع تخصصی منتشر می‌کند. چارچوب موضوعی این یادداشت یا مصاحبه می‌تواند از حوزه‌ی دانش تخصصی فوتونیک و مهندسی پلاسما فراتر رفته و به حوزه‌ی ارتباط صنعت و پژوهش و دانشگاه و نیز بررسی مدیریت علمی و فناوری کشور گام گذارد. از علاقه‌مندان دعوت به عمل می‌آید تا یادداشت خود را به نشانی الکترونیکی وبلاگ ( sbulapri@gmail.com )ارسال کنند. پس از انتشار، دوستان دیگر می‌توانند در قسمت نظردهی، گفت‌وگویی درباره‌ی آن موضوع داشته باشند.

                                                                             

نظرات  (۴)

با تشکر از همه کسانی که برای ایجاد و پیشرفت این بلاگ زحمت کشیده و می کشند. موفق باشید
سلام،دوستان میخواستم بدونم با رتبه 429فیزیک و  102 فوتونیک(زبان 43.33،الکترومغناطیس 15،مدرن 21.67،کوانتوم 43.33،الکترونیک و اپتیک سفید،معدل موثر 14.74) میتونم فوتونیک بهشتی نیمه دوم قبول شم و اینکه به نظر شما اگه برای انتخاب رشته  به طریق زیر اولویت بندی کنم خوبه:1)شبانه گرایشای دانشگاه تهران(به ترتیب:اتمی،حالت جامد،هسته ای))فوتو علمو صنعت 2)اتمی و حالت جامد مدرس(اما بنظرتون واقعا شبانه های دانشگاه تهران ارزش پول دادن در مقابل روزانه های تربیت مدرسو دارن یا سروته ی کرباسن؟!) 3)اتمی علمو صنعت 4)اتمی امیر کبیر 5)حالت جامد امیر کبیر6 )ماده چگال امیر کبیر 7)فیزیک محاسباتی امیر کبیر 8)فیزیک هسته ای علموصنعت 9)حالت جامد علموصنعت
لطفا زودتر بگین مهلتش داره تموم میشه!!!
  • دانش آموختگان رشته مهندسی پلاسما
  • لطفا این اطلاعیه را انتشار دهید

    قابل توجه عزیزان شرکت کننده در کنکور دکتری فیزیک 94 (رشته فوتونیک)

    با سلام و احترام

    بدین وسیله از رتبه آورندگان  برتر کنکور ورودی فوتونیک 94 ؛ رشته فوتونیک؛  تقاضا می‌شود ، در صورتی که نسبت به قبولی خود در گرایش فوتونیک اطمینان کافی دارند و به گرایش مهندسی پلاسما علاقه و یا امیدی ندارند، نظر به ظرفیت اندک این رشته (مهندسی پلاسما) نسبت به گرایش فوتونیک و اینکه دانش‌آموختگان ارشد رشته مهندسی پلاسما می‌بایست در آزمونی نسبتا نابرابر با شما عزیزان به رقابت بپردازند (به دلیل نبودن درس‌های فوتونیک و کوانتوم پیشرفته در سرفصل‌های آموزشی این رشته )، از  انتخاب این رشته در صورت امکان صرف نظر کرده و امکان ادامه تحصیل را از دانش‌آموختگان رشته مهندسی پلاسما که از دوستان و هم‌دانشگاهیان خود شما محسوب می‌شوند، سلب نکنند.

    لازم به ذکر است انتخاب این رشته حق بدیهی شما محسوب می‌شود و این اطلاعیه  تنها درخواست از کسانی می‌باشد که نیازی به انتخاب این رشته احساس نمی‌کنند.

    با تشکر

    جمعی از دانش آموختگان رشته مهندسی پلاسما

    سلام.از نظر شما مهندسی پلاسما بازار کار بهتری داره یا نانو؟خواهش میکنم کمکم کنید لطفا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی