پایگاه دانشگران فوتونیک و پلاسما

پایگاه دانشگران فوتونیک و پلاسما

در عصر ارتباطات، اشتراک اطلاعات موجب هم‌افزایی و ژرف‌تر شدن دانش بشری می‌شود. از این رو به جاست که دانشجویان فرهیخته‌ی پژوهشکده‌ی لیزر و پلاسمای دانشگاه شهید بهشتی در این وبلاگ به تبادل نظر و اطلاعات بپردازند تا گام موثری در جهت غنای علمی و فرهنگی پژوهشکده بردارند. این وبلاگ می‌تواند پایگاه داده‌ی مناسبی برای دانشجویان رشته‌های فوتونیک و مهندسی پلاسما و نیز محفلی برای نزدیک‌تر شدن دانشجویان و دانش‌آموختگان پژوهشکده‌ی لیزر و پلاسما باشد.
ارتباط با ما : sbulapri@gmail.com

نویسندگان

۱ مطلب در مرداد ۱۳۹۳ ثبت شده است

۱۰
مرداد
۹۳

 سومین کنفرانس فناوری موج میلیمتری و تراهرتز 9 تا 11 دی ماه 1393 توسط قطب علمی سیستمهای مخابرات رادیوئی فرکانس بالا دانشگاه صنعتی امیرکبیر و قطب علمی سیستمهای الکترومغناطیسی کاربردی دانشگاه تهران در دانشکده مهندسی برق دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود.

هدف گسترش دانش فنی در شناخت و بکار گیری فناوری موج میلیمتری و تراهرتز، تبادل نظر علمی و ارائه آخرین یافته های تحقیقاتی مرتبط است. از کلیه پژوهشگران، متخصصین و صاحبنظران دعوت می شود مقالات خود را در زمینه های موضوعی کنفرانس به دبیرخانه ارسال فرمایند. در این کنفرانس علاوه بر مقالات پژوهشی بدیع، برنامه های جنبی شامل میزگرد و کارگاه های آموزشی توسط متخصصین و صاحبنظران ارائه خواهد شد.

زمینه های موضوعی مرتبط با فناوری موج میلیمتری و تراهرتز مورد نظر کنفرانس هستند.


شایان ذکر است که آخرین مهلت ارسال مقالات برای این کنفرانس، تاریخ 20 مهر 1393 است. برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه نمایید:


http://mmwatt.ir/ipaper/mmwatt2014/?l=1
  • رضا ارکانی