پایگاه دانشگران فوتونیک و پلاسما

پایگاه دانشگران فوتونیک و پلاسما

در عصر ارتباطات، اشتراک اطلاعات موجب هم‌افزایی و ژرف‌تر شدن دانش بشری می‌شود. از این رو به جاست که دانشجویان فرهیخته‌ی پژوهشکده‌ی لیزر و پلاسمای دانشگاه شهید بهشتی در این وبلاگ به تبادل نظر و اطلاعات بپردازند تا گام موثری در جهت غنای علمی و فرهنگی پژوهشکده بردارند. این وبلاگ می‌تواند پایگاه داده‌ی مناسبی برای دانشجویان رشته‌های فوتونیک و مهندسی پلاسما و نیز محفلی برای نزدیک‌تر شدن دانشجویان و دانش‌آموختگان پژوهشکده‌ی لیزر و پلاسما باشد.
ارتباط با ما : sbulapri@gmail.com

نویسندگان

سومین کنفرانس فناوری موج میلیمتری و تراهرتز

جمعه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۱۴ ق.ظ

 سومین کنفرانس فناوری موج میلیمتری و تراهرتز 9 تا 11 دی ماه 1393 توسط قطب علمی سیستمهای مخابرات رادیوئی فرکانس بالا دانشگاه صنعتی امیرکبیر و قطب علمی سیستمهای الکترومغناطیسی کاربردی دانشگاه تهران در دانشکده مهندسی برق دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود.

هدف گسترش دانش فنی در شناخت و بکار گیری فناوری موج میلیمتری و تراهرتز، تبادل نظر علمی و ارائه آخرین یافته های تحقیقاتی مرتبط است. از کلیه پژوهشگران، متخصصین و صاحبنظران دعوت می شود مقالات خود را در زمینه های موضوعی کنفرانس به دبیرخانه ارسال فرمایند. در این کنفرانس علاوه بر مقالات پژوهشی بدیع، برنامه های جنبی شامل میزگرد و کارگاه های آموزشی توسط متخصصین و صاحبنظران ارائه خواهد شد.

زمینه های موضوعی مرتبط با فناوری موج میلیمتری و تراهرتز مورد نظر کنفرانس هستند.


شایان ذکر است که آخرین مهلت ارسال مقالات برای این کنفرانس، تاریخ 20 مهر 1393 است. برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه نمایید:


http://mmwatt.ir/ipaper/mmwatt2014/?l=1
  • رضا ارکانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی